Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover Facelifting

Adams, ponad rok temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota C-HR I Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2019-2023 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Auto w swojej klasie genialnie, nie ma się czego przyczepić, dużo miejsca z przodu, dużo z tyłu - opinie o szybach w tylnych drzwiach to miejskie legendy, bagażnik jest ok - to auto to nie półciężarówka. Bardzo dobry asystent pasa ruchu -inni producenci mogą się uczyć od Toyoty, automatyczna skrzynia biegów - mam wrażenie ze jej nie ma, tempomat adaptacyjny również rewelacja. Nic nie szumi, nic nie wyje - mam wrażenie ze krytyczne wpisy pochodzą od osób które nie posiadają tego samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota C-HR I Crossover Facelifting