Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover Facelifting
Kris,
2 lata temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2021
Przebieg:
8 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
mam mieszance uczucia co do tego auta,. np, niby mały z zewnątrz, a z tyłu jest sporo miejsca na nogi, Niby to crossover, a haczę przejeżdżając przez garby ( np renault scenie był niby miniwanem a prześwit rzeczywisty miał większy). Na plus oczywiście silnik,bo jest faktycznie oszczędny, ale znowu tylko w mieście, na trasie spala podobnie jak zwykłe auta. Ogólnie dużo w nim sprzeczności. Ale taki był wybór małżonki
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
przód i bok ładny, tył za bardzo "nadźgany" przetłoczeniami i liniami
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność do tyłu katastrofa. ratuje kamera. Patrzenie przez okna z tylnej kanapy to jak obserwowanie wroga z okopów lub z czołgowego luftu. Niby kanapa z tyłu jest wygodna, to jednak malutkie okna w połączeniu z czarną podsufitką potęgują wrażenie siedzenia jakby w zamkniętym kufrze - dramat.
3,0
Ergonomia
tu duża poprawa" guzikologi"w porównaniu z corolla 2014. Guziki na kierownicy są za małe a nie wszystkie są na niej niezbędne. siedzenia wygodne, manipulajcą tempomatem jak zwykle dziwna, jak to we wszystkich toyotach - najpierw dźwigną w górę potem w dół ...A wystarczyłoby tylko po prostu jedno wciśnięcie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tak małę auto ok, choc bagaznik pozostawia do życzenia
4,0
Wyciszenie
ok,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok 6,2 w miecie zimą z klimą. Na trasie przy 120 km/h 4,7. przy 140 km/h ok 7 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za mały oprzebieg
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]