Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover Facelifting
Żółw,
3 lata temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2021
Przebieg:
9 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
3,21
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję że ostatnia. Nie wiem co w tym napędzie może się podobać.
Wrażenia
1,0
Silnik
Kompletny brak mocy. Idealny dla osób bojących się przyspieszania.
1,0
Skrzynia biegów
Pięknie wyje by przestać przyspieszać
5,0
Układ jezdny
Rewelacja, bardzo pewny sztywny, nie stuka nie dudni super.
4,0
Karoseria
Rzecz gustu ale mnie się podoba
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu Ok, do tylu słabo gdyby nie kamera cofania, zresztą bardzo dobra, było by fatalnie.
4,0
Ergonomia
Bardzo przyzwoicie, wygodne fotele, wygodne wsiadanie i wysiadanie jest ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tak jak powinno być.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej nie potrzeba
2,0
Wyciszenie
Żeby było dobrze trzeba zainwestować w dodatkowe wyciszenie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Z przodu jest przyzwoicie z tylu plastiki słabe i dużo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]