Całość mega przereklamowane jak i cała toyota. Wyciszenie słabe. Lakiery chyba do paznokci są mocniejsze. Zasięg poniżej średniej konkurencji . Drugi raz ominoł bym to z daleka. Na szczęście w marcu będę się mógł tego pozbyć
Wrażenia
3,0
Silnik
Za słaby. Na papierze wygląda obiecująco a w rzeczywistości w porównaniu z niewiele mocniejszym BMW iX3 jest przepaść na korzyść Bmw.
1,0
Skrzynia biegów
Jak skrzynia? Przecież tam nie ma skrzyni !
2,0
Układ jezdny
To nie jest sportowe auto. Tym można jeździć tylko na wprost.
2,0
Karoseria
Lakier cienki i miękki jak to w Toyocie. Byle otarcie kurtką spodniami czy torbą i już ślady pozostają.
Komfort
2,0
Widoczność
To że to niby SUV nie oznacza że będziecie siedzieli jak w suvie tylko jak w zwykłej osobówce
3,0
Ergonomia
Dupy nie urywa
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Można korzystać ale przy włączeniu klimy w lecie czy ogrzewania w zimie zasieg spada prawie o połowę.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Jak i w toyotach z napędem spalinowym. Wyciszenia nie ma
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zużycie prądu dla silnika 71.4kWh 204KM 150kW
Średni zasięg
293km
Średni maksymalny zasięg
300km
Średni minimalny zasięg
250km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
330km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
40,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania