Toyota chciała wyprodukować auto, które będzie małe oraz tanie i takie właśnie jest Aygo. 3 cylindrowy silnik zbudowany na bazie sprawdzonej jednostki Yarisa 1.0 VVT-i (usunięto jeden cylinder). Ogolnie typowe auto miejskie, do 70km/h żwawo przyśpiesza, pozniej juz się lekko męczy. Bez problemu mozna zamknac licznik na autostradzie (170km) ale trzeba dlugo jechac z noga w podlodze, Wyciszenie (a raczej jego brak) - do miasta jak najbardziej, ale poza miastem jadac predkosciami autostradowymi w srodku jest glosno. Z awarii to raz kontrolka z sondy lambdy mi się świecila a poza tym nic sie nie dzialo. Z tylu zmieszcza sie 2 osoby, ale nalezy pamietac ze fotel kierowcy czy pasazera nie moze byc odsuniety do konca, bo wtedy na tyłach nie ma praktycznie miejsca. Spalanie srednie ok 5,5l/100km. Na zakupy auto w porządku, wszedzie sie zmiesci. Co do bagażnika to szału nie ma (na codzień w zupełności wystarcza, miesci sie jedna duza walizka). Ogolnie polecam autko jak ktos szuka sprawdzonego wozu żeby dojechac z punktu A do punktu B.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trzeba go trochę wkręcić na obroty, ale ogolnie jest git
4,0
Skrzynia biegów
Jest poprawna. Trzeba sie przyzwyczaic, raz ladnie wchodzą a raz nieco ciężej.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 69KM 51kW
[l/100km]