Ocena kierowcy - Toyota Aygo II Hatchback 5d Facelifting
Krzysiek,
5 lat temu
Silnik 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
1 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,64
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
ocena w skali cena-jakość. Samochód idealny na dojazdy do pracy. Mało pali, w środku dużo miejsca (tyczy się przednich miejsc).
Ale przede wszystkim, porównują do innych marek i modeli np i20, cityGO, baleno, Ka itp...., jazda tym autkiem sprawia ogromną frajdę, daje dużo przyjemności. Do tego wygląd...... i całokształt 5 gwiazdek!
Wrażenia
5,0
Silnik
mało pai, jest stosunkowo cichy, zrywny, mało mulący.... Proszę przejechać się nowym fordem Ka- zobaczycie co to znaczy silnik muli....... BRAWO TOYOTA!
aaa, zapomniałem dodać że pali 4,6 litra :-)
4,0
Skrzynia biegów
jest OK, ale chyba mogło być lepiej- jak na Toyotę rzecz jasna. Proszę przejechać się np Baleno to zobaczycie że w aygo skrzynia biegów chodzi bardzo dobrze
5,0
Układ jezdny
rewelacja! Prawie jak gokart. Twardo ale komfortowo. Grupa VW ze swoim UP! zostaje z tyłu....
Spokojnie można wsadzić silnik mocniejszy
5,0
Karoseria
znając Toyotę będzie bardzo dobrze. Ta marka ma najlepszą "blachę" z wszystkich Japan- EVER
Komfort
4,0
Widoczność
mogło być lepiej szczególnie do tyłu. Lusterka boczne OK. Polecam kamerkę cofania- przyda się
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu. Brakuje oświetlenia bagażnika.... ale z drugiej strony i tak się tam nie zagląda :-)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
użytkowane w zimie, - mogło być lepiej,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód rewelacja!
tył jak na gabaryty autka również.
Wiem że w skodzie CITY jest więcej miejsca i bagażnik większy
ale jak te pudełko wygląda?
4,0
Wyciszenie
jest ciszej niż przed liftem ale o żadnej rewolucji nie może być mowy. Silnik szczególnie przy ruszaniu "wyrczy" ale na szczęście całkiem miło. Później jest OK do około 120 km.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy co 15 tys. i dość drogie, dlatego jedna gwiazdka mniej.
Spalanie rewelacja!
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy samochód w cenie ok. 40 tys. zł.
EVER!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 72KM 53kW
[l/100km]