Poprawnie,chociaż \"3\" czasem kiepsko wchodzi, ale generalnie jest przyzwoicie
3,0
Układ jezdny
Strasznie trzęsie na każdej poprzecznej nierówności drogi. Kudy Toyocie do chevroleta sparka !
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu kiepsko, także lusterka boczne nie zapewniają dobrej widoczności, zaś prawe tak \"oddala\" rzeczywistą odległość, że może doprowadzić do kolizji
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak dotąd to najlepszy parametr tego auta
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Część przednia jest bardzo wygodna; niestety z tyłu mogą podróżować wyłącznie Azjaci lub dzieci.
2,0
Wyciszenie
Beznadzieja. Warczący silniczek zagłusza i radio i odtwarzacz. No chyba że nastawi się je na maksa.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Liczyłem na więcej ! Przejechałem pierwsze 326 km i uzupełniłem zbiornik do pełna (jeździłem głównie po mieście, ale z małymi wypadami na trasę (po ok 10 - 15 km). Okazało się, że należy wlać ponad 24 litry E 95 czyli spalił ... 7,4 l na 100 km ! Zgroza.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyżej napisałem auto jest o dobre 10 tys. zł za drogie w porównaniu z podobnymi innych producentów
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 68KM 50kW
[l/100km]