Silnik
: Elastyczność silnika i ciągły zapas mocy przy niesamowicie niskim spalaniu :-)
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto niesamowicie dynamiczne, z silnikiem diesla 1,4 cały czas lewym pasem :-) Przy tak małej masie i tak elastycznym silniku stała prędkość podróżowania poza miastem to ok 130 km/h przy około 2500 obr/min, przy czym ciągły zapas mocy i momentu do wyprzedzania. W mieście nie brak mocy na starcie ze świateł, choć jedynka jest nienajdłuższa to i tak mozna połknąć większość przeciętniaków. Elastycznośc na najwyższym poziomie, można w każdych warunkach ruszać nawet z dwójki, piątką można ciągnąć od 70 do 160 km/h. Niesamowita kultura pracy, i niepowtarzalny, uroczy klekocik. Gorąco polecam.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów na standardowym dobrym poziomie,
5,0
Układ jezdny
Mały ale szeroki, szerszy od cinquecenro, seicento itp., szerokośc na poziomie samochodów klasy wyższej dzięki czemu jest niebywale stabilny w łukach i na trasie przy dużych prędkościach.
Komfort
4,0
Widoczność
Umiarkowana, na boki przy skręrach z powodu szerokich i długich słópków bocznych, ale za to do tyłu jest super bo ma naprawdę duże lusterka boczne i wystarczające wsteczne.
4,0
Ergonomia
Jest ok, standardowe, typowe rozwiązania, intuicyjna obsługa urządzeń.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobry nawiew i wydajna klimatyzacja manualna, w tym rocznku nie było climatronica
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w małych autach, szału niema ale dzięki w miarę oszczędnej zabudowie deski rozdzielczej jest ok.
3,0
Wyciszenie
Umiarkowanie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście to ok 5l/100 km, na trasie, latem z małym obciażeniem to nawet 4l/100 km