Bardzo dynamiczny doskonale dobrany do masy samochodu, na 2 biegu do 100 można dociągnąć, max prędkość 170 pare;) zamyka licznik
3,0
Skrzynia biegów
plus za wykorzystanie mocy silnika, wkurzająca blokada przed wrzuceniem za niskiego biegu (np przy 40 km problemy z wrzuceniem 2 przed zakrętem itp)
2,0
Układ jezdny
Słabo się trzyma drogi, ślizga się na zakrętach, często na małych wybojach traci kontakt z podłożem i włącza się abs... z drugiej strony mały rozstaw osi i niska waga samochodu
Komfort
3,0
Widoczność
z przodu ok z tyłu lipa
3,0
Ergonomia
wygodny ale brzydki wewnątrz
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wielki plus więcej miejsca dla kierowcy niż duzo większej fiescie!!!
2,0
Wyciszenie
co tu duzo gadać, buczy jak w seiczento
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niby ok 5 l ale jak na 800 kilowe 1.0 sporo
3,0
Stosunek jakość/cena
za tą kasę można więcej ale aygo to aygo\;)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na 1500
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 68KM 50kW
[l/100km]