Wszystko jest kwestią ceny. W tym przypadku okropna cena za marną jakość. Autko bardziej nowoczesne niż 126p i niestety tylko takie porównanie mi się nasuwa. Każde nowe auto w przedziale cenowym 30-40 tys. wydaje się być zdecydowanie lepszą inwestycją! Choć rozpoczęły się promocje - można dostać kolorową naklejkę na drzwi, a nawet dwie naklejki - w czenie promocyjnej 0 zł PLN każda! To jest dopiero okazja!
Wrażenia
3,0
Silnik
Taki sobie brym brym, Subaru Impreza dla "UBOGICH". 3 cylindry, 4 suw - no to wiadomo jak chodzi. Jak ktoś lubi takie wynalazki to będzie zachwycony, przypomina motocyklowy, może trochę choppera.... W porównaniu ze 126p lepiej wchodzi na obroty i przyjemniejszy.
3,0
Skrzynia biegów
Tak przeciętnie można sobię przełączć, ani dobra ani zła.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie pozwala dobrze wyczuć doskonałości i niedoskonałości drogi, nie jest zbyt twarde ani zbyt miękkie. Jak ktoś lubił jeździć 126p to będzie chwalił bo jest trochę lepiej.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze do przodu i to mi wystarcza. Do tyłu gorzej ale nie całkiem źle.
3,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Fotel trochę "krzesłowaty" ale może być.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chyba dobrze, nie jechałem jeszcze w warunkach ekstremalnych, nie wiem czy cicho czy głośśno bo silnik wszystko zagłusza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ten rozmiar auta to fantastycznie. Naprawdę duzo miejsca. Limuzyna. Jak oni to zrobili?
1,0
Wyciszenie
Katastrofa. Brak słów. Okropnie głośny. No ale przeważają gołe blachy i ładny lakier więc nie może być inaczej.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód lekki więc powinien mało palić ale paliwo to tylko część kosztów. Wysoka cena zakupu, koszty amortyzacji, spadek wartości itd. - to zaważy ile naprawdę ta marketingowa zabawka kosztuje.
1,0
Stosunek jakość/cena
To auto nie powinno kosztować więcej niż 19 999 PLN. Marnota za tę kasę. Robią na Słowacji to tym bardziej jest tani w produkcji.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zobaczymy. Za młode auto aby cokolwiak miało prawo się zepsuć.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zobaczymy. Za młode auto aby cokolwiak miało prawo się zepsuć.