silnik jest rewelacyjny, choć chodzi jak mała szlifierka to można często poczuć się w nim jak w gokarcie. Standartowe auta z silnikiem 1.5 do 1.8 często wąchają spaliny aygo.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów bez większych zarzutów
4,0
Układ jezdny
zawieszenie jest twarde i samochód wg mojej opini nie nadaje sie na dłuższe trasy, jest to typowy samochód miejski. Fajne jest wspomaganie elektryczne układu kierowniczego. Na trasie jazda powyżej 140 , jak jest silny wiatr jest niestety niebezpieczna bo malucha bardzo rzuca na trasie
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność jest niestety przeciętna, ale albo ładny samochód albo duża widoczność
4,0
Ergonomia
jak w japońcu, mozna mieć zastrzeżenia do foteli, które niestety nie mają pamięci swojego ostatniego ustawienia, a ustawienia fabryczne chyba są zrobione osób które lubią jeżdzić przyklejone do kierownicy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam klimy, więc pozostaje tylko standartowe nagrzewanie, które dziala jak działa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mały samochód = mało przestrzeni
3,0
Wyciszenie
silniczek fajnie mruczy więc go się syszy w środku
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mnie pali średnio 5,5 niezależnie czy trasa czy miasto, niestety nie jest to mało jak na pojemność silnika ale znowu napisze, albo dynamika albo spalanie, jeśli chcesz auto które mało pali to prawdopodobnie będzie to "muł"
3,0
Stosunek jakość/cena
niestety aygo jest najdroższe z tróji bliźniaków ale chyba w wersji podstawowej oferuje najwięcej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szybko zużyły się kluczyki, chyba muszę zgłosić reklamację
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 68KM 50kW
[l/100km]