Karoseria
: rdza na progach w rocznym samochodzie, stuki
Silnik
: cieknąca chłodnica
Układ elektryczny
: popsuty przełącznik wycieraczek
2,0
Całokształt
samochód jest bardzo prymitywnie wyposażony, awaryjny, głośny i nieoszczędny.
Wrażenia
2,0
Silnik
silnik jest w ogóle nieelastyczny - "buczy na wyższych biegach".
2,0
Skrzynia biegów
biegi nie wchodzą miękko, przy włączaniu stukają.
3,0
Układ jezdny
Komfort
1,0
Widoczność
widoczność do tyłu i na boki jest beznadziejna; boczne lusterka mają martwe punkty
1,0
Ergonomia
samochód jest tak prymitywnie wyposażony, że bardziej już być nie może; w bagażniku mieści się teczka i nic więcej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
samochód jest bardzo głośny
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
realne zużycie paliwa nie ma nic wspólnego z podanym w instrukcji. Nie zdarzyło mi się, żeby samochód spalał mniej niż 6,5 l/100 km (w mieszanej jeździe)
1,0
Stosunek jakość/cena
Biorąc pod uwagę wielkość pojazdu, jego wyposażenie i jakość, powinien kosztować 15.000, a nie 35.000 zł.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
samochód jest wyjątkowo awaryjny - nie starczy mi miejsca, żeby wszystko opisać.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 68KM 50kW
[l/100km]