Silnik ma wystarczającą moc. Szczególnie w transie komfort wyprzedania jest bardzo przyjemny. W mieście nie da się połączyć dynamiki z ekonomicznością - albo pali 6,5 albo 10+. Przy zmianie biegów jest dziura w mocy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynna. W porównaniu do Astry II wydaje się, że lewarek nie stawia w ogóle oporu.
4,0
Układ jezdny
Po dobrych drogach bez znaczenia na prędkość auto "płynie". Gorzej na kostce lub dziurach - 17" felgi i dosyć niski profil opon i pozwalają wyczuć nierówności.
Komfort
4,0
Widoczność
Generalnie jestem zadowolony ale nie jest auto segmentu miejskiego :).
Przód: 5
Do góry na światła: 3
Boki: 4
Lusterka boczne: 5
Cofanie: 5 (z kamerą :); 3 (bez kamery)
5,0
Ergonomia
Dla kierowcy wszystko jest na swoim miejscu w zasięgu ręki nawet gdyby kierownica nie była muli-funkcyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetne! Mega nadmuch na przednią szybę, który rozmraża błyskawicznie i ściąga parę.
Mam podgrzewane fotele - super sprawa.
Do ideału brakuje mi tylko podgrzewanej kierownicy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest dużo dla 4 a nawet 5 osób ale już bez komfortu jazdy.
Jedyny mankament to jazda w 5 osób przy dwóch fotelikach z tyłu. Profil miejsc skrajnych nie pozwala na przesunięcie fotelików do drzwi z zachowaniem pionu. A jak są w pionie do jest dużo miejsca do drzwi ale w środku tylko małe dziecko usiądzie.
4,0
Wyciszenie
Na równej drodze - doskonale
Na wybojach i dziurach skrzypi mi skóra co sugeruje małą sztywność całego nadwozia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy takiej klasie auta wychodzi w sumie b.dobrze. Zbliżam się do drugiego przeglądu i poza nimi nic nie dopłaciłem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Z jakości można być b. zadowolonym ale cena mogłaby być niższa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek od 80 do 105 tys. km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-CAT 177KM 130kW
[l/100km]