Zawieszenie
: komfortowe a zaazem wystarczajaco. Ponadto ta linia. Jedno z ladniejszych kombi na rynku
5,0
Całokształt
Lepszego samochodu nie mialem. Ci co uwazaja go za dziadowoza to nie wiem co o nich myslec:) Jacys dziwni ludzie :) Gdyby jakosc materialow byla porownywalna do np Audi, smialo mozna byloby zaliczyc go do premium. No ale tak nie jest. Dla mnie premium w tym samochodzie to wyciszenie, wtonowany i niekrzykliwy design zarazem na swoj sposob elegancki i technika na odpowiednim poziomie. Mam nadzieje ze nie bedzie mial chorob wieku dzieciecego i przypadlosci z poprzedniego modelu T25.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest cichy bez wyczuwalnej turbo dziury
4,0
Skrzynia biegów
Lewarek nie jest zbyt krotki, to minus
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie nie za twarde, nie za miekkie takie w sam raz
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam nic do dadania. No ale czujniki z tylu sie przydaja
4,0
Ergonomia
otwieranie klapy wlewu na prztycisk troche za nisko
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu niestety nie ma rewelacji. Silnik wolno sie nagrzewa.To chyba czesta przypadlosc nowych diesli. Szalu nie ma :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Lepiej niz dobrze
5,0
Wyciszenie
Silnik i wnetrze nieprzecietnie ciche jak na diesla. To takie moje skromne zdanie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
150 KM... potrafi zrobic dobrze ponad 1000km na 60 litrach paliwa
4,0
Stosunek jakość/cena
Diesel nie jest tani , zwlaszcza w tym wyposazeniu. No ale byl gruby rabat na wyprzedazy rocznika i to ratuje sytuacje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie ok... tzn nic sie niedzieje. Ale to mozna powiedziec i okreslic po jakichs 100K kilometrow
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poczekamy zobaczymy
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-4D 150KM 110kW
[l/100km]