Zawieszenie
: Nie wytrzymuje polskich dróg, naprawy bardzo drogie
2,0
Całokształt
Jak dla mnie największa zaleta tego pojazdu, to to że mam czym dojechać do pracy.
Wrażenia
2,0
Silnik
Mało żwawy, taki śpiący królewicz, jak mu depnąć to zawyje ale nic oprócz tego się nie dzieje. Najbardziej ospała 2 litrowka z jaka miałem do czynienia (wcześniej opel, seat, bmw)
1,0
Skrzynia biegów
To jest dramat, Zamiast 6 biegów wolałbym żeby było 5 ale żeby to auto miało namiastkę elastyczności
2,0
Układ jezdny
Poprawny i to tyle, jak dla mnie dziadkowoz, zreszta na zakrętach i tak nic się nie grozi, bo nie ma czym jechać
5,0
Karoseria
Największy plus auta, jest ladne
Komfort
2,0
Widoczność
Szybki tylne i boczne jak w bojowym wozie piechoty, slabiutko
1,0
Ergonomia
Szaleństwo projektanta, mnóstwo jednofunkcyjnych przycisków, które służą np do obsługi radia np pty, ta, txt. Niby dużo, a nic nie ma. Stacyjka schowana, ciężko trafić. Najgorsze są fotele przednie, to jest szok, ze w aucie aspirującym do klasy wyższej, fotele są jak w Yarisie, po 20km trasy masz ochotę wracać do domu, ale może o to chodziło bo gdy auto stoi to mniej idzie na paliwo.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest poprawnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest poprawnie
3,0
Wyciszenie
Jest poprawnie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To co zaoszczędzisz na paliwie, wydasz w serwisie na części które są horrendalnie drogie
2,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli będę kupowac nowy samochód, to prędzej pójdę do Opla niż do Toyoty.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektronika żyje swoim życiem.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto ma kilka kosztownych problemów, które prędzej czy później się pojawia.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 126KM 93kW
[l/100km]