Tak jak piszą niektórzy, auto po prostu jak auto. Solidne, nowoczesne kombi ze wszystkim zaletami i wadami nowoczesnych konstrukcji.Ma jedną jednak zaletę: jest po prostu przeciętne więc ani nie porpawia ani nie psuje humoru.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik bez zastrzeń. **** nie urywa, mułem też nie jest. Do normalnej jazdy w pełni wystarczy. Jadąc przez dłuższy czas powyżej 170km/h dwukrotnie pojawiła się kontrolka niedostatku oleju. Silnik po prostu chla olej jak głupi jeśli się go pałuje.
3,0
Skrzynia biegów
Idealna na autostradę. Można objechać w całym zakresie prędkości używając co drugiego biegu. Skrzynia jednak mało precyzyjna. Znacznie pomogła wymiana oleju po 150000 km (wcześniej auta używało na przemian 3 pracowników z różną kulutrą prowadzenia)
3,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń. Zawieszenie prawie niezniszczalne. Choć tak jak ktoś napisał: leciutko ściąga w prawo i geometria ani inne czary w aso nie rozwiązują problemów. Aso twierdzi, że niby opony się wyząbkowały.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Ktoś myślał konstruując bryłę w szczególności lusterka i szyby.
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Wszystko pod ręką i wygodnie. Mało jednak schowków i 0 bajerów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń w lecie i w zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo z przodu i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Lexus to to nie jest ale auto jest dobrze wyciszone.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisuję okresowo w Aso więc trochę drożej niż u mietka w garażu. Jak narazie nic,odpukać, się nie popsuło samo z siebie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Prywatnie wydałbym 100000 pln troszkę inaczej:) Natomiast mając do wyboru dziadoskie IX40 za 80000 a Avensis sekundy bym się nie zastanawiał i kupił toyotę ponieważ:
- miałem hyundaia nowego przez tydzień i jakość wszystkiego jest nędza
- toyota jest niemiłosiernie katowana i nigdy się nic się nie zepsuło