Silnik
: spalanie 6.0 litra / 100 km w trybie mieszanym
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: mała skuteczność hamowania silnikiem na stromych zjazdach powyżej 12%
Zawieszenie
: bujanie przy jeździe po nierównościach na fabrycznym zawieszeniu
Inne
: trudno zapanować nad automatyką nawiewu
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
bez zastrzeżeń dla tej mocy/pojemności
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
- zawieszenie daje duży komfort kosztem małej stabilności (bujania) na nierównościach (w porównaniu z Honda Civic VI generacji z "niefabrycznymi" amortyzatorami Monroe Reflex);
- mała skuteczność hamowania silnikiem (na 2 i 3 biegu) przy zjazdach o nachyleniu powyżej 12%
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
może z wyjątkiem tego nawiewu (patrz niżej)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problemem jest okiełznanie automatyki nawiewu..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest dość dobre, ale zawsze może by lepiej ;) tak naprawdę nie mam porównania w tej klasie..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 126KM 93kW
[l/100km]