Ta skrzynia CVT to bajka. W porównaniu z niemieckimi konstrukcjami CVT (np. z Seata) to lata świetlne do przodu. Żadnych uwag, można tylko chwalić.
4,0
Układ jezdny
Wersja z 2009 miała zbyt czułe wspomaganie kierownicy. Efekt - wrażenie ściągania na prawo na normalnej jezdni, która po prawej stronie jest nachylona w prawo. Poza tym OK.
4,0
Karoseria
Po 10 latach używania tylko amortyzatory klapy bagaznika pokazały rdzę. POza tym OK.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Jak zwykle w Toyocie coś nie gra - ale to drobiazgi i dotyczą raczej systemuaudio lub nawiewu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria osprzętu elektryki silnika po ok. 150 tys. km, konieczność wymiany zacisków hamulcowych po 160 tys. km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Valvematic 152KM 112kW
[l/100km]