Przeniesienie napędu
: Cvt to genialne rozwiazanie. Idealne w miescie i korki. Troche masa samochodu przeszkadza do szybkiej jazdy w miescie. Jest to ewideńtnie typ na autostrady.
4,0
Całokształt
Bardzo solidny samochod, daleki wyposazeniem od premium ale skrzynia automat cvt i bezkluczyka, swiatla halogenowe i duzo miejsca w bagazniku i wnetrzu, dosc twardo zawieszony pozbawiony mankamentow poprzednika. Raporty spalan powinny zostac skorygowane do rzeczywistych. Spalanie 13l zima w miescie 11l na autostradzie 180 kmh i srednie okolo 9,5l to norma. Zadtrzezenia mam do braku mozliwosci regulacji ustawien centralnego zamka (zmiana wymaga wizyty w serwisie) i dosc kiepskiego radia mam wersje z nawigacja i radio gra naprawde kiepsko. A nawigacja jest taka drewniana i upgrade map kosztuje wserwisie 1600 zl co jest wielka przesada. Mapy nie maja pokrycia wiekszego od 30 procent tzn nawet w warszawie nie znajduje wiekszosci adresow.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Filtr kabinowy do wymiany przy kazdym serwisie. Tak samo wycieraczki. Zdumiewaja mnie tarcze hamulcow ktore sa dobrane tak ze co przy drugiej wymianie klockow trzeba wymienictarcze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Valvematic 152KM 112kW
[l/100km]