SILNIK JEST CICHY, NAWET BARDZO CICHY. NIESTETY LUBI WYSOKIE OBROTY WIĘC WYPRZEDZANIE TO CZĘSTO REDUKCJA BIEGÓW O 2 POZYCJE W DÓŁ.
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
FATALNE MIEJSCE ELEKTRYCZNEGO HAMULCA RĘCZNEGO. SAM POMYSŁ NA ELEKRTYCZNE ZACIĄGANIA TEGO HAMULCA BARDZO DOBRY. TROCHĘ MAŁE PRZYCISKI I POKRĘTŁA KONSOLI CENTRALNEJ. BRAKUJE MI WYŚWIETLACZA KONSOLI CENTRALNEJ. PASAŻER TEŻ POWINIEN MÓC WIDZIEĆ GODZINĘ I TEMPERATURĘ ZEWNĘTRZNĄ. SAMA STYLISTYKA I KOLORYSTYKA BARDZO DOBRA (JEŚLI KTOŚ JET W TYM WZGLĘDZIE KONSERWATYSTĄ TAK JAK JA).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
POTRZEBOWAŁBYM JESZCZE WIĘCEJ MIEJSCA Z TYŁU (ALE TROCHĘ SIĘ CZEPIAM).
5,0
Wyciszenie
TAK, TAK. WYCISZENIE PERFEKCYJNE.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
BARDZO DOBRA JAKOŚĆ WYKOŃCZENIA, DOBRE WYPOSAŻENIE ZA PRZYZWOITĄ CENĘ.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NARAZIE BEZ USTEREK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NARAZIE BEZ USTEREK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Valvematic 147KM 108kW
[l/100km]