Inne
: ilość i jakość wprowadzonych usprawnień w stosunku do poprzedników
5,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód, dynamiczna sylwetka, duża przyjemność z jazdy, bez przystanku między tankowaniami - nie ma problemu, świetne audio z funkcją AUX
Wrażenia
5,0
Silnik
dynamiczny i oszczędny silnik, świetne wyposażenie, dużo \"przypominaczy\": światła, ryglowanie drzwi, automatyczne zwalnianie ręcznego, lusterko wewnętrzne, pasy. Co rzadkie kombi znacznie ładniejsze od sedana. Płaska podłoga z tyłu
4,0
Skrzynia biegów
Plus za \"kontrolkę\" wstecznego - wskaźnik uruchomienia czujnika cofania. Zdarza się problem z jedynką
4,0
Układ jezdny
Nie trzeba zwalniać przed zakrętami, idealny na autostrady i serpentyny, trochę gorzej na dziurach.
Komfort
5,0
Widoczność
świetnie do przodu i na boki, z tyłu czujniki cofania, duże lusterka.
4,0
Ergonomia
kilka funkcji na wysokości kolan, słaby dostęp do przełączania przebiegów, duży plus za sterowanie na kierownicy i za zestaw głośnomówiący przez bluetooth
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu, wyczuwalna reakcja na zmianę temperatury nawet o pół stopnia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu
5,0
Wyciszenie
do 150 km/h swobodna rozmowa półgłosem, przy wyższych prędkościach dopiero sprawdzę
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie porównywalne do T22 1.6 110 KM, więc bdb, przeglądy drogie jak to w toyocie, ale i tak średnio 400,- PLN taniej niż w W-wie
5,0
Stosunek jakość/cena
biorąc pod uwagę markę, wielkość, wyposażenie i przewidywalną bezawaryjność model ten nie ma konkurencji na rynku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awansem i z autopsji (toyota) brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Valvematic 147KM 108kW
[l/100km]