Jakosc plastikow nie powala. Zaslepki z foteli odpadają w kazdym T27. Miejsce na butelke kolidujące ze zmianą biegów wymyslil prawdopodobnie jakis mocno ograniczony intelektualnie "dezajner"
Wrażenia
1,0
Silnik
Z tym silnikiem to auto nie jedzie. Zapomnij o wyprzedzaniu. Pali to 10/100, wyje i nic z tego nie wynika. Zdecydowanie nie nadaje sie na autostrade ani droge szybkiego ruchu. Ewentualnie do stania w korkach.
3,0
Skrzynia biegów
W porownaniu z grupą VAG slabiutko - po 50kkm biegi zaczynaja wchodzic ciezko, nieprecyzyjnie. Po 100kkm skrzynia wyje podczas jazdy.
2,0
Układ jezdny
Dosc sztywno, ale niepewnie. Pewno przez przyzwyczajenie do wielowahacza.
Plus jest taki, ze jak dotychczas jeszcze sie nie posypalo (jezdzi na wysokich gumach na 16")
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w avensisie wagon- do tylu widocznosci brak. Z przodu lepiej.
1,0
Ergonomia
Tragedia. Nie ma gdzie polozyc telefonu, kluczy. Trzeba wybierac pomiedzy umieszczeniem butelki w uchwycie na butelke a mozliwoscia zmieniania begów.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W wersji "bieda+nędza" zastosowano dziwny niby to elektroniczny wskaznik sterowany pokrętełkiem, ktory funduje nam całkowicie losową temperaturę wewnątrz.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mieszczę swoj gruby zad.
2,0
Wyciszenie
Jak juz minie te 20 sekund i rozkula sie do jakiejs predkosci to mocno szumi z okolic lustetek bocznych. Po lifcie chyba jest cos lepiej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Valvematic 132KM 97kW
[l/100km]