Inne
: całość jest bardzo przemyślnie zaprojektowana i wyprodukowana dla radości użytkownika
5,0
Całokształt
bardzo dobrze skrojone auto dla wygody i radości użytkownika, nadające się do codziennej, wygodnej eksploatacji w mieście i trasie. I ta uniwersalność była podstawowym czynnikiem decydującym o zakupie.
Wrażenia
5,0
Silnik
w sam raz do spokojnej, ekonomicznej jazdy. elastyczny, cichy, dobrze zbiera się już od 1600 obrotów. komputer dobrze steruje pracą silnika, np. regulując obroty jałowe stosownie do temperatury. Niektórzy straszą, że diesle współczesne są awaryjne. Jeżdżę common railami od 10 lat i nie miałem żadych problemów, tankując oczywiście ba znanych mi stacjach, uznanych firm.
5,0
Skrzynia biegów
dobrze dobrana do silnika w przełożeniach, biegi wskakują bez problemu, skoki drążka krótkie
5,0
Układ jezdny
super, jakby specjalnie dobrane do polskich dziurawych dróg
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobre, widzi się i czuje obrysy auta przy parkowaniu
5,0
Ergonomia
wszystko bezproblemowo, najwięcej czasu wymaga przyzwyczajenie do hamulca postojowego
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak na diesla dobrze, ogrzewanie włącza się po ok. 5 km przy temperaturze zewnętrznej 6 st.c.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodnie dla wszystkich z przodu i tyłu
5,0
Wyciszenie
chyba najlepsze w klasie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa stosowne do wielkości i wagi auta, dodatkowo mam wersję z DPF, gdzie niestety ekologia powoduje o ok. 0,4 l. większe zużycie oleju napędowego jak wersje bez. Ale idzie wyżyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
w stosunku do innych marek myślę, że jedna z najlepszych ofert
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez zastrzeżeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez zastrzeżeń
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 126KM 93kW
[l/100km]