Nowoczesny, solidny wygląd auta, a w środku klęska, gorzej niż w niejednym kompakcie. Kiepskie plastiki i brzydkie tapicerki, brak dbałości o detale. Słabe fotele.
Wrażenia
4,0
Silnik
Może być. Dość żwawa jednostka o umiarkowanym apetycie. Przy dynamicznej jeździe niezbyt przyjemny dźwięk przypominający Fiata 125p. W tej klasie auta powinno być ciszej.
4,0
Skrzynia biegów
Mniej więcej tako to powinno wyglądać.
3,0
Układ jezdny
Póki jedzie na wprost, dobrze. Na zakrętach przypomina w prowadzeniu starą szafę albo inny mikrobus.
Komfort
2,0
Widoczność
Przeciętnie. Skandalem jest brak czujników cofania w tej klasie auta. Nawet jeśli są w wyższych wersjach wyposażenia, działają kiepsko i bez wizualizacji. Duży minus!
3,0
Ergonomia
Elektryczny hamulec ręczny może byłby dobrym wynalazkiem, gdyby nie robił tyle hałasu.
Kiepskie fotele, wysoka, męcząca pozycja kierowcy jak na furmance. Na komfort na dłuższych trasach nie ma co liczyć.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Może być.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca niby sporo, ale co z tego jak siedzi się mało wygodnie. Brak podłokietnika z tyłu w podstawowych wersjach.
4,0
Wyciszenie
Może być.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Toyota każe sobie płacić co roku/15 tys. haracz w postaci obowiązkowego przeglądu gwarancyjnego.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze można kupić wiele lepszych aut.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To (być może) jedna z niewielu zalet tego przeciętnego auta w stosunku do konkurencji.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To (być może) jedna z niewielu zalet tego przeciętnego auta w stosunku do konkurencji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Valvematic 152KM 112kW
[l/100km]