W zasadzie mnie nie zawiódł. Raz trzeba było wymienić jakąś uszczelkę, bo ubywało szybko płynu chłodniczego. Raz regeneracja hamulca ręcznego. Po 180.000 jeździ jak nowy. Przy 160.000 wymieniłem sprzęgło. Szkoda, że nie ma następcy, bo niewątpliwie bym kupił nowy. Corolla za mała, Camry za duży. Mógłby być trochę cichszy przy 140 km/h.
Wrażenia
5,0
Silnik
W zasadzie mnie nie zawiódł. Raz trzeba było wymienić jakąś uszczelkę, bo ubywało szybko płynu chłodniczego. Po 180.000 jeździ jak nowy. Przy 160.000 wymieniłem sprzęgło.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu. Raz zmieniłem olej przy 160000 km.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi dobrze. Po 170.000 lekko skrzypi na progach zwalniających. Raz regenerowałem prawy hamulec ręczny.
5,0
Karoseria
po 12 latach nie ma rdzy.
Komfort
4,0
Widoczność
W zasadzie może być. Trochę patrząc w lewo fotel przeszkadza.
4,0
Ergonomia
Niezbyt dobre umiejscowienie hamulca ręcznego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotel kierowcy niezbyt wygodny. W Aurisie siedzi się wygodniej.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być ciszej przy wyższych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w granicach rozsądku. Koszty przeglądów w ASO mogłyby być niższe ale nie jest źle w porównaniu z innymi markami. Wymiana hamulca ręcznego - za droga.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warty swej ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś drobnego zawsze się znajdzie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Valvematic 147KM 108kW
[l/100km]