Nie ma się do czego przyczepić, wspaniały i oszczędny silnik.
5,0
Skrzynia biegów
CVT to rewelacja, pozwala zaoszczędzić dużo paliwa. Oczywiście, można przyczepić się do trochę głośnego działania podczas przyspieszania...ale taka to konstrukcja. Przyspieszenie rewelacja, szczególnie w trybie SPORT. Trzeba pamiętać że to 147 KM, a nie 2,0 z turbiną.
4,0
Układ jezdny
Tutaj prawie wszystko super, poza lekka nadsterownością - mam wrażenie że troszkę znosił tył przy większych prędkościach i ostrzejszych zakrętach. Poza tym układ w miarę miękki - nie jest to limuzyna i dziury będzie czuć ale bez przesady.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża szyba przednia, szerokie lusterka, super kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Świetny, pojemny samochód. W sedanie sporo miejsca w bagażniku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj lekki zawód - klimatyzacja nie działa rewelacyjnie, chłodzi powoli. Ogrzewanie za to super, siedzenia podgrzewane działają naprawdę dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca.
3,0
Wyciszenie
No to jest chyba jedyna wada tych samochodów. Przy 120 km/g robi się już troszeczkę głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Daję doskonale, bo jak narazie, po 5 tyś. km. wszystko działa jak należy. Spalanie niskie, oleju nie bierze.
5,0
Stosunek jakość/cena
W swojej klasie ten indeks jest przeznaczony właśnie dla Toyot.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak. Jak dotychczas. Ale nie spodziewam się niczego przez następne 200 tysięcy kilometrów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Jak dotychczas. Ale nie spodziewam się niczego przez następne 200 tysięcy kilometrów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Valvematic 147KM 108kW
[l/100km]