Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015

Dawid, 3 lata temu
Silnik 2.0 D-4D 143KM 105kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 98 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015 2.0 D-4D 143KM 105kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Spalanie. Silnik BMW więc spodziewałem się wyższego spalania
5,0
Całokształt
Samochód kupiony na dojazdy do pracy polska niemcy z salonu toyoty. Plastiki zwykłe przy naciskaniu zaskrzypia, podczas jazdy nie, audio standardowe korzystam na trasach ze spotify przez bluetooth. Przejechałem 70tys. W dwa lata wymieniłem komplet tarcz i klocków. Wymieniam olej co 10 tys. liqui moly. Auto bezawaryjne! Pali mniej niż legendarne 1.9 tdi a jest znacznie dynamiczniejszy. Euro 6 bez Adblue! Bardzo dobry samochód dla ludzi bez kompleksów. Najniższe spalanie 3.2l na 100km ale równa autostrada 100km/h na liczniku. Jedynie co to ta wersja silnikowa nie nadaje się w mojej ocenie do miasta z manualną skrzynią biegów, na 4 biegu ma za niskie obroty 1300 przy prędkości 55-60km/h żeby nie męczyć dwumasa jeżdżę na 3 biegu 1700 obrotów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na autostradzie na 6 biegu dobra elastyczność od 100km/h w górę, nie trzeba redukować jak ciężarówki się wyprzedzają. Na krajówce wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Bezawaryjność pierwsza klasa. Silnik ma opinie problemów z rozrządem ale tylko w egzempażach bmw sprowadzanych przez handlarzy 150tys. Licznikowe, realnie 450tys km tylko na takich samochodach da się zarobić. Dwóch znajomych w niemczech ma te silniki bmw x1 7letnie 265tys km i bmw320 270tys. Km i nie dotykali łańcucha rozrządu.
4,0
Skrzynia biegów
Audi ma precyzyjniejszą. Ale jest ok
5,0
Układ jezdny
Przy dużych prędkościach autostradowych dobrze się prowadzi.
4,0
Karoseria
Cieniutka blacha jak w każdym nowym samochodzie i delikatny ekologiczny lakier.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Prosty w obsłudze i wszystko co potrzebne jest na kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak nawiewu na tył jest tylko na nogi. Z przodu bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń dla 176cm wzrostu
5,0
Wyciszenie
Komfortowa rozmowa przy prędkości przelotowej 150km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny samochód Wrocław Bremen 4.6 l na 100km przy 120 do 130km/h. 140 do 160km/h 5.7l na 100. Trasa Wrocław J. Góra 4.4 l do 100km/h.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wydawał się za drogi przy zakupie ale po 2 latach okazał się warty swojej ceny, zakup u dilera Toyoty.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko olej i hamulce. Zero awari po przejechaniu 70 tys.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015