Inne
: stabilizacja jazdy na siliskiej nawierzchni
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: wtrysk wstępnego podgrzewu paliwa, sonda lambda
Karoseria
: bardzo delikatny przedni zderzak bardzo trzeba uważać przy podjeździe do krawężników
Inne
: huk powietrza po przekroczeniu 120 km/h
3,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Jak na Toyotę to się zawiodłem ale oglądając
F1 zauważyłem, że firma ta ma problemy z silnikami.Po pierwszej awarii miałem wątpliwości
czy dojadę. A trasy pokonywałem nie jednokrotnie po około 4000 km. Od pierwszej awarii serwisy
nie potrafiły i nie potrafią prawidłowo wyregulować. Idealny był do pierwszej awarii to jest do około 40.000 km, znakomite osiagi \"bajka\"
obecnie szmelc. Szybko zmienię na inny.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów manualna i trzeba uważać na to aby przy zmianie biegów do końca wcisnąć pedał sprzęgła
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność ograniczają słupki, skręcając w lewo
lub jadąc prosto z podporządkowanej trzeba zrobić
ruch ciałem do przodu (wyhylić się) czy coś nie
jedzie lub ktoś nie rzechodzi.
Kilkakrotnie się nadziałem
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ponieważ jeżdżę dużo po autostradach niemieckich
i francuskich, huk powietrza jaki wytwarza się przez gumowe uszczelki drzwiowe dyskwalifikuje tą
firmę do rangi Lanosa nieobrażając poczciwego Poloneza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do póki był ustawiony fabrycznie idealny, zużycie
paliwa jak w instrukcji, po awarii silnika fatalne, żeby na trasie po autostradzie spalić
10,2 l, wczesniej przy tej samej jeździe 130 km/h palił 6,8l.
3,0
Stosunek jakość/cena
gdyby nie silnik
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwie poważne usterki silnika sprawiły, że przestałem ufać tej marce.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-4D 177KM 130kW
[l/100km]