Zawieszenie
: 414000km - amortyzatory tył 71% przód lewy -81%, prawy 75% - zaczął wyciekać olej - wszystko jeszcze oryginał
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: żarówki mijania dość często się przepalają
5,0
Całokształt
To jest mój drugi wpis, poprzedni był przy ok 300000km, dalej bez zmian, komfortowo, szybko, cicho, ekonomicznie
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic - 414000 km i bez brania oleju, prędkość maksymalna - pierwszy raz 220km/h po zmianie na nowy filtr powietrza, nie wiem czy to miało znaczenie, być może sprzyjały warunki atmosferyczne.
5,0
Skrzynia biegów
Na toyotowskim oleju 75w LV druga wymiana i śmiga
5,0
Układ jezdny
komfort, komfort i jeszcze raz komfort
Komfort
5,0
Widoczność
Jak poprzednio
5,0
Ergonomia
Jak poprzednio
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak poprzednio
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak poprzednio
5,0
Wyciszenie
Jak poprzednio
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak poprzednio
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak poprzednio
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy 407000 musiałem zregenerować zaciski hamulcowe z tyłu, przestały odpuszczać, przy okazji wymiany oleju w skrzyni biegów, wymieniłem uszczelniacz na wybieraku w skrzyni biegów, troszkę przepuszczał już,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 380000 km musiałem wymienić chłodnicę klimatyzacji - sparciała już - czynnik chłodniczy uciekł, zaczyna przepuszczać amortyzator prawy przedni
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 126KM 93kW
[l/100km]