samochód nie jest zły dla osób, które nie przywiązują wagi do jakości wykonania wnetrza. dla mnie jest to jeden z kluczowych warunków zakupu. Przy zakupie Avena liczyłem na niezawodność i jakość jak w Yarisie, a jak się okazło kupiłem trzeszczący bubel.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
samochód był kupiny nowy z salonu. Jakość szczególnie tworzyw pozostawia bardzo dużo do życzenia. serwis nie jest w stanie usunąć trzasków skrzypień w desce rozdzielczej. Toyota zrobiła całkiem niezły lifting w 2006, szkoda tylko ze zapmnieli o dobraniu lepszej jakości plastików, a może zawiodła dokładność przy składaniu auta. Szkoda więcej pisać. Jest to druga i ostatnia toyota jaką kupiłem. trzaski stuki w nowym aucie nie powinny występować no i ta bezradność serwisu - dramat. Moja pierwsza Toyota Yaris D4D była lepiej poskładana niż obecny Aven za 85000 PLN
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
przepłaciłem Miałem wieksze oczekiwania co do auta za 85 000 PLN. Poza jakością złożenia mechanicznie samochód spisuje się dobrze. chodź wolałbym żeby się cos odczasu do czasu popsuło i niż żeby mi coś chrobotało w desc rozdzielczej.Z przykrością stwierdzam że następny samochód jaki kupie nie bedzie z po znaku T.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jakość wykończenia
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 2 tysiącach km wymiana tarcz i klocków, częste wizyty w serwisie w celu usunięcia trzasków w desce rozdzielczej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 126KM 93kW
[l/100km]