Zawieszenie
: KOMFORTOWE AUTO - MIAŁEM AUTO OD NOWOŚCI,SUPER WYGODNE NAWET PRZY DUŻYM PRZEBIEGU.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: ŻARÓWKI
4,0
Całokształt
ŚWIETNE AUTO RODZINNE I NA DŁUGIE TRASY, DUŻO MIEJSCA, DUŻY BAGAŻNIK NAWET W SEDANIE, NIEZAWODNOŚĆ I JESZCZE RAZ NIEZAWODNOŚĆ, NIGDY SIĘ NIE ZEPSUŁ, TRZEBA TYLKO ROZWAŻYĆ POJEMNOŚĆ SILNIKA.
Wrażenia
5,0
Silnik
BARDZO DYNAMICZNY SILNIK, DOBRE PRZYSPIESZENIE
4,0
Skrzynia biegów
AUTOMATYCZNA SKRZYNIA SPRAWDZA SIĘ W MIEŚCIE, NIESTETY DUŻO PALI SILNIK GŁÓWNIE W ZIMIE, DŁUGO UTRZYMUJE WYSOKIE OBROTY ALE NIGDY NIE BYŁO PROBLEMÓW, WYMIANA OLEJU PRZY 120000.
4,0
Układ jezdny
BEZ PROBLEMÓW Z ZAWIESZENIEM, NIC NIE STUKA I NIE PUKA PRZY 160000!!!
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
TO MINUS CHYBA KAŻDEJ TOYOTY, JEDZIŁEM CZTEREMA I WIEM CO MÓWIE, PARUJĄ TE SZYBY CAŁAY CZAS, GÓWNIE ZIMĄ, KONIECZNE WŁĄCZONE AC, NO I SERWIS KLIMY CO 10-15 TYŚ. INACZEJ ZAPACHY :(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TO JEST PRAWDZIWE AUTO RODZINNE.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NO NIESTETY SILNIK 2,4 OD CAMRY NIE JEST NA POLSKIE DROGI I JESZCZE Z AUTOMATEM W MIEŚCIE ŚREDNIO 15 LITRÓW ALE NA TRASIE SUPER NAWET DO 800 KM NA BAKU I SPALANIE 7,5.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ELEKTRYKA!!! GŁÓWNIE TYLNE ŻARÓWKI. RADIO SIĘ POPSUŁO PRZY 150 TYŚ.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PRZEDNIE XENONY - PAROWANIE ( WIADOMO TOYOTA ) , WYPALIŁY SIĘ PRZY 130 TYŚ. KOSZT W SERWISIE 2000 ZŁ.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 VVT-i 170KM 125kW
[l/100km]