za miękkie zawieszenie -21000km do wymiany wachacze tył ,kolumna kierownicza do wymiany po raz 2
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
gdy włączymy światła w dzień to nie widać diód w panelu reg.klimy,nie można włączyć radia i regulować szyb bez kluczyka a można np.używać gniazd zapalniczek,brak schowka na okulary,brak podświetlenia reg.lusterek
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu za wysokie siedzenia
3,0
Wyciszenie
głośno od 3000 obr i jeszcze te trzeszczące plastiki
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wymiana oleju co 15000km a olej to longlive?wymiana klocków co 30000 ??filtr przeciwpyłkowy to wydatek 270 pln co 30000km itp,itp-teraz jeszcze ta podwyżka o ok 9000pln.
komputer zaniża wartość średniego spalania
2,0
Stosunek jakość/cena
poprzednio jeżdziłem niemieckimi poza drobiazgami nic a tu KLOPS-PRZESTRZEGAM!!!!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie chce mi się już pisać o drobiazgach w stylu trzeszczących plastików niedokręconych poszyć drzwi itp.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kolumna kierownicy już raz wymieniana -wadliwa czekam na drugą--w serwisie mówili,że ta jeszcze nowsza też niedopracowana
21000km wachacze tył do wymiany
coś dudni w zawieszeniu przód ale w dwóch serwisach nie potrafią zlokalizować
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 16V D-4 163KM 120kW
[l/100km]