Spoko autko, dużo miejsca, niezłe osiągi, fajne prowadzenie się. PS jak jakiśbaran kupił sobie 1,6 benz i myślał, żę będzie miał rakietęto jego problem. NIe se lepiej kupi Astrę clasic II 1,2 to se poszleje no i przecieżto niemiecki wóz, haroszaja maszina!!!!
4,0
Skrzynia biegów
nie użeka, ale pracuje poprawnie
5,0
Układ jezdny
twardsza niż I generacja, super prowadzenie
Komfort
4,0
Widoczność
zadowalająca, PS. limuzyna segmentu D to nie rower górski.
5,0
Ergonomia
Jak to w TOyocie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez żadnych zarzutów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, ale cóż nia ma na świecie za dużych samochodów, no możę Hammer
5,0
Wyciszenie
cichutko i tyle
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
super, no chyba że ktoś sięspodziewa, żę auto będzie miało 250 koni, przyspieszało do setki w 5,5 sekundy i paliło 4,5 litra benzyny w ruchu miejskim. Powodzenia w poszukiwaniach!!! PS, aotko nie jeździło dużo po korkach w Warszawie itp miastach
5,0
Stosunek jakość/cena
Ale jak ktośwoli niemieckie to jego wybór,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic dodaćnic ująć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Numer 1 i tyle
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VVT-i 147KM 108kW
[l/100km]