Moim zdaniem to dramat . Choć jest to samochód mojej żony czasami nim jeźdzę . Konie które deklaruje producent biegają chyba gdzieś po polu . Samochód nie ma właściwie żadnej dynamiki a moment obrotowy jest dramatyczny. Przy każdym wyprzedaniu trzeba redukować bieg na niższy . Po wciśnięciu pedału gazu na piatym biegu przy prędkości około 100 km/h nie dzieje się kompletnie nic .
4,0
Skrzynia biegów
OK
3,0
Układ jezdny
Bardzo przeciętnie jak na tą klasę samochodu. W porównaniu do Mondeo (to moje drugie auto) toyota w ogóle nie jedzie a przed każdym zakrętem pokonymwanym z trochę większą prędkością serce przykleja mi sie do kręgosłupa ze strachu
Komfort
3,0
Widoczność
Przeszkadzają słupki . Ciągle trzeba kiwać głową , żeby coś zobaczyć .
4,0
Ergonomia
Nie bardzo jest sie do czego doczepić .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj jest dobrze -
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem duży i jak dla mnie jest za ciasno z przodu .
3,0
Wyciszenie
Silnik na wysokich obrotach brzmi dość irytująco . Generalnie jest cicho ale irytują odgłosy stukających plastików .
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dramat . Nie wiem o co chodzi z tmi zmiennymi fazami rozrządu . Może nie potrafię jeździć tym samochodem ale ostatnio na autostradzie w niemczech przy stałej prędkości rzędu 140 km/h średnie zużycie wahało się w granicach 12 litrów !!!!!!!!!!. W mieście jest też źle .
3,0
Stosunek jakość/cena
Może samochód nie jest drogi i może oferuje dość dużo za tą ceną (wyposażenie) ale za takie pieniądze można kupić duuuuuuuużżżżżżżooooooo lepszy samochód.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodność Toyoty to mit !!!!!!!!!!
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.w klimatyzacja , elektryka , elementy zawieszenia - nędza
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VVT-i 147KM 108kW
[l/100km]