Zawieszenie
: Jak dla mnie idealne, bardzo trwałe zawieszenie na polskie drogi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: przepalające się zarówki w tylnych lampach. Na szczeście łatwa i szybka wymiana
Karoseria
: delikatnie skrzypią czasem plastiki,nie jest to w stopniu uciązliwym, ale daje się zauważyć
4,0
Całokształt
technicznie nie mam się do czego przyczepić. Ma wszystko to czego brakowało mi w Hondzie.Poprawne auto za dobre pieniądze tylko nieco nudne na dłuższą metę. Bardzo dobre na długie trasy i poza miastem. W jeżdzie po Warszawie nieco doskwiera spalanie
Wrażenia
3,0
Silnik
Spodziewałem się wiecej po 2l/147 KM. Ożywa bardzo po 4 tys obr.kiedy załacza się VVT-i niestety kosztem spalania, ale w końcu to benzyna wiec normalka. Nie lubi wysokich obrotów zatem nie jest to auto dla lubiących sportową jazdę, ale w końcu to limuzyna klasy średniej wiec czego oczekiwać..
4,0
Skrzynia biegów
jest poprawnie, ale bez szału, lekko haczy wsteczny jednak po kilku jazdach daje się nauczyć jak włączać by temat nie występował
5,0
Układ jezdny
jak dla mnie rewelacja. ani za twardy ani za miękki. w zakrętach jak po szynach. Ci którzy piszą o niedoskonałościach zwyczajnie mają wybite i żle ustawione zawieszenie. Tutaj zasłużone 5
Komfort
5,0
Widoczność
nie ma się do czego przyczepić.To sedan wiec cofając do tyłu przydają się czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i pod ręką. Musiałbym sie czepiać na siłę by nie dać 5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogromna zaleta to to że silnik błyskawicznie sie nagrzewa wiec w zimie niemal natychmiant zaczyna dmuchać ciepłe powietrze. To ogromna zaleta. Klima bdb. Sprawdziła się w wysokich temp podczas wakacji w Chorwacji, a dwustrefowy climatronic pogodzi pasażera z kierowcą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 175 cm, jak dla nie idealnie zarówno za kierownica jak i na tylnym siedzeniu. Miejsca sporo i wygodnie. Robiąc 2 tys km w 2 dni podczas trasy na wakacje da sie docenićto co oferuje avensis
4,0
Wyciszenie
przy predkościach do 150 km/h jest przyjemnie cicho. powyżej szum powietrza daje znać o sobie, ale to klasa średnia a nie premium wiec nie można oczekiwać nic więcej. Silnika prawie nie słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
użytkuję auto od roku. zrobiłem 17 tys km. poza sprawami eksploatacyjnymi typu olej, filtry, klocki hamulcowe nic nie robiłem wiec nie mam zdania, zatem ani doskonale, ani przeciętnie a zatem dobrze :)
5,0
Stosunek jakość/cena
za używane auto w bardzo dobrym stanie, żeby nie powiedzieć perfekcyjnym zapłaciłem bardzo rozsądne pieniądze. wiecej niż srednia wartość na aukcjach internetowych, ale szukałem dobrego egzemplarza a nie najtańszego i trafiłem w 10. Wam też tego radzę. Z perspektywy czasu to się bardzo opłaciło
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki i jeszcze raz żarówki w tylnych lampach. koszt żaden , ale jednak coś jakby za często...
Gdyby nie to byłoby doskonale
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kompletnie nic. Kupujcie dobre egzemplarze, nie zajechane, dbajcie o nie a bedziecie mogli potwierdzić moja opinię.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VVT-i 147KM 108kW
[l/100km]