Silnik elastyczny w swojej gamie obrotów - zachwyca arystokratyczną dostojnością ale i drapieżnością geparda.!
4,0
Skrzynia biegów
Czasem/często redukcja z 2/3 jest kłopotliwa/niestety :( przesprzęglenie pomaga. Stresujące w chwili takiej operacji np. na skrzyżowaniu ( czasem tak trzeba a tu?!?)
Jedynka i Wsteczny też nie "trybią" czasem!
5,0
Układ jezdny
Przyklejony do drogi, prowadzi się nie nagannie, lekko i przy dobrej nawierzchni nie ma tendencji np. do zjeżdżania,
Komfort
5,0
Widoczność
Musiałem się przyzwyczaić do nowych słupków w innych miejscach - jest OK!
5,0
Ergonomia
generalnie - BU
...może inaczej/gdzie indziej zamontował bym regulacje lusterek np. w oparciu na drzwiach przy reg okien.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
jak występuje zapach klimy to takie kwestie usuwam odświeżeniem filtru - pianką dezynf...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bu
4,0
Wyciszenie
narazie - bu. Jeżdżę do prędk 150 km/h
Jak się odważę szybciej to może zmienię zdanie.
Czasem się zastanawiam czy mam silnik:-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
chciało by się mniej ale jak się ma 1.8 to zużycie w mieście ok. 9-9.5l w trasie normal ok 8l; oszczędnie to 6.9l
4,0
Stosunek jakość/cena
pojeżdżę-napiszę. Dzisiaj zbyt mało przejechałem aby poznać wszystkie zady i walety!!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pocą się od dołu przednie reflektory - szczególnie po jeździe w deszczu albo po myjni.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 129KM 95kW
[l/100km]