Poza troche czołgowatym wyglądem i brakiem z 30 KM :) nie mam się do czego przyczepić.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy 30 tys. założyłem gaz sequent, bez różnicy w dynamice jazdy. Nie mniej silnik w porównaniu DID Mitsubishi (115 KM) blado wypada. W Mitsu wciska w fotel, a tu po prostu się jedzie. Jeśli jeździ się na wyższych obrotach a w trasie redukuje do 3 przy przyspieszaniu to jest OK.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem problemy ze wstecznym.
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie to ten samochód nie jeździ a płynie, super komfort.
Komfort
5,0
Widoczność
Z tyłu mam czujniki cofania, pozatym siedzi się odrobinę wyżej jak w przeciętnym samochodzie. Nie mam zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Sterowanie radiem na kierownicy to dobra rzecz.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby bardzo lubią parować, trzeba włączać klimę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie wiem jak niektórzy twierdzą, że obijają sie o podsufitke, tu jest regulacja wysokości foteli. Nad głową mam z 10 cm luzu przy wzroscie 180.
5,0
Wyciszenie
Ach przy normalnej jeździe nie wiadomo czy silnik pracuje :) Powyżej 140 i przy wyższych obrotach dopiero go słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
100 km wychodzi mnie 13 zł. Z racji założenia gazu, koniec gwarancji, więc i koszty przeglądów o 50% niższe (żednaj serwisie ASO)
5,0
Stosunek jakość/cena
Porównując do konkurencji to w tej cenie przy takim wyposażeniu i parametrach silnika nie ma do czego porównywać. Konkurencja albo ma mułowate silniki (Vectra 12 s. do 100!), Alfa która gubi częsci po drodze, Passat w cenie z sufitu, francuzy z obawą o usterkowość drobiazgów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś trzeszczało przy radiu, ale serwis załatał. Przepalone żarówki świateł mijania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To moja 3 Toyota i w żadnej nie było większych czy mniejszych usterek.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 129KM 95kW
[l/100km]