Przyzwoity poprawny samochód klasy średniej. Bez fajerwerków i bez uciążliwych wpadek. Trochę bezpłciowy ale można na nim zawsze polegać.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo przyzwoicie. Do sprawnego normalnego poruszania się jest wystarczający. Oleju nie bierze gdyż w lipcu 2005 była modyfikacja i ten problem został wyeliminowany. Spalanie w warszawskich korkach z klimą na poziomie 8-8,2 l/100 km. Nie jest to rakieta ale cirka 10 s do setki i niezła elastyczność wystarcza by nie czuć się zawalidrogą.
4,0
Skrzynia biegów
Bez uwag. Przydałby się 6 bieg na autostradę ale ogólnie zestopniowanie jest OK.
4,0
Układ jezdny
Bardzo poprawne prowadzenie. Trzyma się drogi całkiem dobrze ale sporo zależy od opon. Samo czucie układu kierowniczego jest takie sobie. Trochę bezpłciowe. Jest bezpiecznie ale mało bezpośrednio.
4,0
Karoseria
Nie rdzewieje. Lakier średni jeśli chodzi o odporność na rysy. Przyzwoicie.
Komfort
5,0
Widoczność
Dość wysoka pozycja za kierownicą daje niezłą widoczność. Jest całkiem OK.
5,0
Ergonomia
Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo przyzwoicie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dużo miejsca, przyzwoity komfort jest zachowany. Absolutnie nie ma mowy o klaustrofobii dla nikogo, a w wielu całkiem sporych autach to standard.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze ale tylko dobrze. Znam znacznie bardziej komfortowe samochody pod względem hałasu w kabinie. Przyznać należy jednak, że większość popularnych aut jest głośniejsza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko materiały eksploatacyjne plus własna dbałość i praca.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest całkiem dobrze, choć muszę przyznać, że materiały obiciowe foteli to spore nieporozumienie. Chłoną brud i czyszczenie pomaga niewiele.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nieszczelne tylne lampy. Zbiera się woda i lampy trzeba zdjąć i oczyścić uszczelki ze zbierającego się brudu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek jako takich.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 129KM 95kW
[l/100km]