Karoseria
: mogłaby być twardsza. No i ten lakier rysujący się paznokciem.
5,0
Całokształt
5- auto prawie idealne, użytkowane przeze mnie przez prawie 7 lat. Kupione przy przebiegu 90 tys, obecnie prawie 280. Salon polska, wersja goła. Auto bezawaryjne. Przy przebiegu 250 tys (150 tys zrobione na lpg) wymienione zawory i to tyle z poważnych napraw. Sprzęgło, skrzynia itd wciąż w oryginale i dalej działa bez zarzutu. Naprawdę bezawaryjne, mega wygodne auto. Uważajcie na sprowadzane cuda, jeśli uda się znaleźć egzemplarz z Polski to podziała Wam bez zarzutu wiele lat. Nie radzę kupować auta z założonym lpg, lecz założyć samemu. Silnik nadaje się do gazu, lecz wymaga dużo uwagi, lepszej instalacji, częstego sprawdzania luzów no i od czasu do czasu przejechania trasy tylko na benzynie. Auto w 100% polecam, lecz teraz już bardzo ciężko znaleźć zadbany egzemplarz. Pozdrawam!
Wrażenia
5,0
Silnik
mógłby być trwalszy do lpg, ale bardzo dynamiczny.
4,0
Skrzynia biegów
bez szału, ale działa bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
4+ mogło być lepiej.
3,0
Karoseria
kiepski lakier i delikatna blacha, na szczęcie ruda ją nie bierze :)
Komfort
4,0
Widoczność
Czujniki parkowania powinny być w standardzie, po 7 latach wciąż ciężko nim parkować.
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
tutaj ode mnie 5+, zmieniłem na avensis t27 i w nowej jest gorzej jeśli chodzi o wyciszenie silnika. Porównywałem moją z nowszym mondeo, kia, cruzem i poczuwa avensis bije wszystkich na głowę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lpg - spalanie 8-9l = jazda półdarmo.
No i w dodatku bezawaryjność.
5,0
Stosunek jakość/cena
wciąż trzyma cenę, ale jest tego warta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak, pojawiły się po przejechaniu +250 tys km. Raczej małe mankamenty wynikające z wieku auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 129KM 95kW
[l/100km]