Silnik
: silnik doskonale współpracuje z gazem wbrew stereotypom - zrobione 100 000 km na lpg i luz zaworowy w normie, a jazda mega tania
4,0
Całokształt
wygodne i oszczędne (mam lpg)
Wrażenia
4,0
Silnik
mógłby być mocniejszy - potrzebuje obrotów, aby jechał. Wielu odradza gaz do toyot bo mechaniczna regulacja luzu, ale ja zrobiłem już na lpg 100 tys km i 2 razy luz sprawdzany i cały czas w normie nie wymaga regulacji, więc jak ok instalacja to jest dobrze i na gazie - u mnie sekwencja Agis.
4,0
Skrzynia biegów
brakuje 6 biegu
4,0
Układ jezdny
miękki, wygodny i odporny na dziury, ale nie tak stabilny na zakrętach jak np fordy. Ponton dla spokojnych kierowców idealny :)
Komfort
4,0
Widoczność
ja mam przyciemniane tylne szyby więc u mnie słabo ale gdyby nie to to ok
5,0
Ergonomia
wszystko łatwo się obsługuje, bez udziwnień
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mogły by mniej parować szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca
4,0
Wyciszenie
przy prędkościach autostradowych mogłoby być ciszej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gazie bajka - średnio 10l/100 gazu przy jeździe bez oszczędzania co przy obecnych cenach gazu daje 15zł/100km. Ewentualne naprawy ceny w normie
4,0
Stosunek jakość/cena
Strasznie drogie jako używane szczególnie wersje benzynowe 1,8 - może dlatego, że dobre
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pierdoły się jakieś zdarzyły - pompka spryskiwacza, żarówki z tyłu padają często, skrzypiący pedał sprzęgła, parujące tylne lampy, silnik lubi olej jak się jeździ autostradą.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło przy 160 000 km wymieniałem, może się pośpieszyłem, bo mechanik powiedział, że jeszcze źle nie wyglądało, ale miałem wrażenie, że zaczynało się ślizgać.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 129KM 95kW
[l/100km]