Układ elektryczny
: parowanie lamp - była na to akcja serwisowa
Inne
: kolejna akcja serwisowa... tym razem coś z kolumną kierowniczą
4,0
Całokształt
jak na razie wymieniam tylko części eksploatacyjne... tarcze, klocki, filtry... oby tak dalej
Wrażenia
4,0
Silnik
110KM i 150 Nm na takie auto to z pewnością za mało... do przemieszczania się w mieście jest OK, ale na trasie brak mocy, szczególnie przy wyprzedzaniu
praca na LPG (wtrysk fazy ciekłej Vialle) bez zarzutu - brak strat na dynamice
4,0
Skrzynia biegów
w porównaniu z poprzednim autem (Vectra B) skrzynia pracuje idealnie - trzeba się przyzwyczaić do wymiany oleju co 60kkm
4,0
Układ jezdny
układ jezdny niezły, ale nie nadaje się do szybkiej jazdy...deczko za miękkie zawieszenie i zbyt czułe wspomaganie kierownicy (elektryczne)
Komfort
3,0
Widoczność
cofanie to dramat... przydałyby się czujniki cofania
trzeba uważać na skrzyżowaniach - bardzo szerokie słupki przednie
5,0
Ergonomia
bez zarzutu, wszystko na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie działa bardzo sprawnie, ale klima mogłaby być wydajniejsza...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
perfekcyjnie - mogą wygodnie podróżować 4 osoby o wzroście 1,90m
5,0
Wyciszenie
do 120km/h to bajka... powyżej silnik daje znać o sobie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycia LPG w normie na tą pojemność, co do etyliny to nie wiem... nie próbowałem
4,0
Stosunek jakość/cena
mimo wielu uwag, że nie jest to już typowy japończyk, to jednak liczę na to, że warto było wydać kasę za to auto, bo miałem już dość niemieckich wynalazków
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie bez uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero zastrzeżeń
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VVT-i 110KM 81kW
[l/100km]