Eligiusz Michalak - Tczew mice2@o2.pl,
17 lat temu
Silnik 1.6 VVT-i 110KM 81kW
Rok produkcji 2002
Przebieg:
44 tys. km
2,69
36% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Po 1 roku 5 wizyt w serwisie aby wreszcie uznali, że trzeba radio-CD wymieć (Serwis Toyota Carter w Gdańsku ma klientów w dupie i starało się nas wikiwać naprawami jak mogło, ze niby naprawiali itd.) - trochę lepsi są w Elblagu - Kedler. Drugi rok wymiana ukłądu sterujacego szybami i zamkiem, pękaja uszczelki szyb. Do tego częste wymiany żarówek - obłęd. A juz najbardziej zaskakujące że po 44 tys. wymiana kolektora ssącego plastikowego co pociąga za sobą 2500 zł. Gdzie ta wysoka BEZAWARYJNOŚĆ, którą chwali się Toyota. Auto jest garażowane, jeździmy spokojnie.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Akurat mam szczęście, że nic sie nie dzieje
3,0
Układ jezdny
Rozlegulowana geometria - czesty przypadek
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po przeglądch prez 3 miesiące śmierdzi niesamowicie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Styło trochę mało miejsca w stosunku do niskiego poziomu w z którego się wsiada lub wsiada do auta
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Porażka, a chcieliśmy kupić drugie również Toyoty. W tej chwili rozmyśliliśmy się. Znowu przyszło by nam po 40 tys. wymieniać tym razem już 2 kolektory.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częsta wymiana żarówek (i tych wewnątrz i zewnętrznych),
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 44 tys. siada kolektor ssący. Koszt ponad 2000 zł po 44 tys. !!!!! Porażka