Fajnie pracuje cicho, nie pali dużo. Przyśpiesza dopiero od 3tys obr jak zmieni sia faza rozrządu jestem zadowolony dane producenta mówia że 0-100km/h to 12s u mnie natomiast mierzone racelogic na 98pb setke robi w 10.1s. Spalanie też zadowala 7.0-8.1 w cyklu mieszanym
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wskakują pewnie, czasami problem z wrzuceniem wstecznego no i minus za brak szóstki
4,0
Układ jezdny
Nie mam sie do czego przyczepić
4,0
Karoseria
brak ognisk rdzy niestety cienki lakier podatny na zarysowania. Warto sprawdzić podwozie i je zabezpieczyć, Tragedii nie ma
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność z przodu bardzo dobra w lusterkach to samo nie ma sie do czego przyczepić
niestety dla mnie duże słupki boczne i slaba widoczność do tyłu bo ciężko wyczuć ten tył z bagażnikiem
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 OSÓB bez problemu sie zmieści i nie będa narzekały na brak miejsca
5,0
Wyciszenie
Z tego co mi wiadomo to jest lepiej niż w 3 generacji
nie ma co narzekać bo jest naprawde dobrze
ja wygluszałem dodatkowo drzwi 2.5mm mata bitumiczna i dodatkowo pianka stp
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
176tys regeneracja rozrusznika
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Lewa pół oś poszła przy 183tys po ostrym traktowaniu
w miedzy czasie okolice 190tys poszły 2 przewody hamulcowe 207tys regeneracja alternatora
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VVT-i 110KM 81kW
[l/100km]