Inne
: spalanie i dynamika malutkiego silniczka (moja pierwsza benzyna odkąd dużo jeżdżę)
4,0
Całokształt
Gdyby nie ten katalizator, to byłoby doskonale
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ma jakby dwa wcielenia. Na niskich obrotach elastyczny, cichy, oszczędny. Na wysokich daje przyjemność z jazdy, mimo że to tylko 1,6
4,0
Skrzynia biegów
przy tej elastyczności przydałaby sie \"6\". Ale tak to wszystko ok.
4,0
Układ jezdny
Nieźle trzyma się drogi, ale po Peugeocie to już nic chyba nie zapewni fajnego komfortu na dziurawych polskich drogach
Komfort
3,0
Widoczność
Jakbym był kobietą i cofał patrząc w tylną szybę, to potrzebowałbym chyba dwa razy tyle miejsca na parkowanie. Generalnie dla doświadczonego kierowcy jest ok, ale trzeba wiedzieć, gdzie spojrzeć, żeby wszystko widzieć. Lusterka zewnętrzne bardzo dobrze zaprojektowane
3,0
Ergonomia
Mam wersję Terra- brak podłokietnika daje się we znaki. A wyposażenia za dużo nie ma, więc nie ma też na co narzekać
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja mało wydajna, ale z drugiej strony mało wpływa na spalanie.
Wentylacja też bez rewelacji. Jak porządnie pada, nie da się przeżyć bez klimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku wspaniale. Ale bagażnik to załamka. Nawet dwie porządne walizki nie wchodzą.
5,0
Wyciszenie
Cichuteńko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie wspaniałe. Poniżej 7 litrów na benzyniaka tej wielkości to nieźle. A można spalić jeszcze mniej (nawet poniżej 6; sprawdzone).
Przeglądy w rozsądnych cenach, szczególnie przy ich jakości, podejściu do klienta, życzliwości itd. (robię przeglądy w Siedlcach). W każdym razie jakieś 400-450pln ponad zwykłe wykonanie czynności serwisowych u \"pana zenka\" jest warte.
Za to ceny części MASAKRA!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów do tej pory popsuł się tylko silnik spryskiwacza szyby. A poza tym to naprawdę drobnostki, które mi usuwali za free lub grosze w trakcie przeglądów okresowych.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Może tylko mi się to zdarzyło, ale przy 81kkm zapaliła mi się lapka silnika (opisałem to dokładnie w typowych usterkach). Koszt naprawy w serwisie 12kpln. Być może uda się za 4tys. A to taka drobnostka w sumie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VVT-i 110KM 81kW
[l/100km]