Silnik
: czysta przyjemność z jazdy przy bardzo umiarkowanym apetycie na paliwo.
5,0
Całokształt
Jeszcze lepsza niż 2.0 D4D. W końcu człowiek czuje to co ma pod maską. Autko po delikatnym programie na 200 KM lepiej jedzie i paradoksalnie mniej pali. Samochód w wersji prestige daje dużo satysfakcji z posiadanego wyposażenia. Jak to u Toyoty wzorowa ergonomia. Troszeczkę wkurza biały dym za autem w momencie czyszczenia filtra cząstek stałych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy silnika jak w benzynie. Niech się niemieckie klekoty schowają. Wysoki moment obrotowy dochodzący do 400 Nm pozwala na bezproblemowe wyprzedzanie na trasie.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia 6-biegowa dużo lepsza niz pięciobiegowa w 2.0 D4D 116 KM. Precyzja, precyzja i jeszcze raz precyzja. Zmiana biegów to czysta przyjemność.
5,0
Układ jezdny
To jest to co najlepsze w Japończykach. polskie drogi w minimalnym stopniu szkodzą zawieszeniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Zawieszenie fajnie zestrojone... nie za miękkie i nie za twarde, takie w sam raz na polskie drogi
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie ma być.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę długo się nagrzewa w zimie, ale to jest przypadłość wszystkich nowoczesnych diesli. pomagają grzane stołki.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca aż nadto.
5,0
Wyciszenie
Diesel... a ciszej niz w benzynie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ponad 30 tys i tylko koszty eksploatacyjne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Duże, wygodne i szybkie auto za fajne pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-4D 177KM 130kW
[l/100km]