Silnik
: piąty wtrysk wymieniany i nadal nie jest ok
Inne
: zapchany katalizator - wymiana, ja twierdzę że to sprawa silnika a nie paliwa
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Auto nie ma nic wspólnego z danymi technicznymi w folderze. Spalanie przy jeździe w okolocy 2000 obrotów na trasie to w najlepszym wypadku 8,6 l na 100km, ruch miejski i poruszanie się po autostradach to już dla mojej tojoty ok 11,litrów, serwis nic nie znajduje. Dziur w mocy olbrzymia na 2 biegu poniżej 1500 obrotów zabija silnik. Robi zająca i staje. W mieści pali jak ciężarówka.
Prędkość max z GPS 215 ale to w ubiegłym roku spalanie przy jeździe powyżej 160 km na godzinę -samolot nie polecam
4,0
Skrzynia biegów
brak zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
ok cichy
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń to kombi
4,0
Ergonomia
ciasno,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak zastrzeżeń
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przeciętna, krótkie siedzisko
4,0
Wyciszenie
dobre
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak pisałem przy silniku, mój model pali więcej niż benzyna o tej samej mocy, Jeżdziłem 160000 octavią 4x4 1,8T paliła mniej.
Powiem tragedia, na autostradzie jadąc 160 km na godzinę z tempomatem 11.6l na 100km, Jeżdżąc do praacy drogą szybkiego ruchu w granicach 110-12- km na godzinę 8,9 l na 100km.
2,0
Stosunek jakość/cena
flagowe auto toyoty a
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
piąty wtrysk już po 100km, strata mocy nie działający 5 wtrysk 3 krotnie, holowanie do domu,Katalizator zapchany - wymiana. Używam tylko vervy i BP.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-4D 177KM 130kW
[l/100km]