Silnik
: Jak wyżej auto legendarna jakość była teraz dacia lepsze robi.
3,0
Całokształt
Auto mocno przeciętne i super awaryjne poważne awarie ,silniczki 1AD i 2AD omijać szerokim łukiem, najgorszy diesel świata jak jeszcze nie pękła głowica i wydmuchało uszczelkę to wszystko przed wami a nawet naprawa za 5-10 tyś może nie pomóc korozja aluminium ,legendarna jakość występują też w Avensisie T27 III gen.
Wrażenia
1,0
Silnik
UPG i pęknięty blok ,leci wszystko jak zostało wyprodukowane, nawet jak naprawa była na gwarancji w ASO ,8 lat i 180 tys przebiegu to i tak się powtórzy.Koszt wielkość ceny auta wymiana na używkę silnika 5 tys. i gwarancja do bramy. Te silniki są nieźle pomyślane spalanie kultura pracy zakres mocy ale wszystko rozwala się o pękające ,korodujące aluminium .
3,0
Skrzynia biegów
Często poprawiane linki precyzja słabo ale są gorsze.
3,0
Układ jezdny
Przeciętny w klasie średniej jeden z gorszych nieprecyzyjny i mułowaty dobry promień zawracania, za to trwały, łatwy w naprawie choć podwozie i jego elementy rdzewieją ze aż oczy bolą.
4,0
Karoseria
O dziwo ona nie rdzewieje tak szybko ocynk japoński czyli natrysk (nie wanna gal.) Ponad klasę średnią a na pewno inne japonce.Parują światła z tyłu i przodu. Dziurę się wierci.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak kombi to ok
4,0
Ergonomia
Jak kupujesz kombi to widzisz co brałeś , ja nie mam zastrzeżeń wersja SOL
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
440 g czynnika w układzie chłodniczym bardzo mało mała parownica na wielkość kabiny bardzo słabo nawiew tylko na twarz i przód.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK mondeo i passat większe
2,0
Wyciszenie
do 120 km wytrzymam powyżej głośno ,szumy drogi, wyciszenie to szara pianka klejona to tu to tam dość zabawnie bez ciągłości krytej powierzchni ze średniej najgorzej.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto cena 10 tyś silnik 1 AD, 2 AD, 10 -15 tyś nowy wcale nie lepszy , planowanie, grubsza uszczelka 1,25 mm, spawanie , klejenie aluminium, używka silnik, taniej ,gwarancja do bramy połowa padła albo pada.Blok się zniekształca lepiej wymienić na 2,2 ADFTV .Wtryski i osprzęt Denso najdroższy ,choć część wtrysków da się zregenerować i górę i dół 400 zł.Dobrze traktowy silnik i osprzęt posłuży dłużej problem to aluminium w bloku. Dumas dość trwały.
1,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo niekorzystny.Kupić nowy pojeździć max 100 tyś i sprzedać.Przy zakupie używanego -nigdy nie kupować.Ja się skusiłem bo tani, tanio naprawiłem dwa razy i nie warto.
Cześć warsztatów nie chce tego robić bo loteria i pretensje klienta po wywaleniu grubej kasy na naprawę.Dzisiaj Toyota to najlepszą ma reklamę i opinie dziadków które to tylko pastują.Widziałeś zepsutą ja widziałem sporo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ok
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik padnie i dramat , maź spod korka, dym z korka zapach spalin ,gotujący się płyn to łatwo sprawdzić ale prześwietlenia aluminium nikt nie zrobi , loteria ile pojeździ .Lepiej kupić T27 z dieslem WW czyli BMW uważać na łańcuch wyciągany.Najlepiej co innego.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 126KM 93kW
[l/100km]