Inne
: Całokształt: dość solidny układ jezdny - sunie jak czołg i nic nie jest w stanie go zaskoczyć. Szkoda tylko, że niezawodność nie spełnia oczekiwań.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: olej, olej, olej
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Komfortowa praca ale zawodny. Oleju nie starcza do przeglądu i trzeba dolewać co 10 tyś. Już w pierwszym roku musiałem korzystać z lawety bo obluzował się wąż od turbiny.
4,0
Skrzynia biegów
bez uwag
5,0
Układ jezdny
Może dlatego że to moje pierwsze auto z pełną kontrolą trakcji.
Komfort
2,0
Widoczność
Zbyt niski dach i przez to słaba widoczność do przodu. Trzeba siedzieć prawie na ziemi aby widzieć sygnalizację świetlną.
4,0
Ergonomia
... chociaż nierówna podłoga wkurza. Rozmieszczenie przełączników i wskaźników ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
średnia klimatyzacja - ciągle nieświerzy zapach mimo regularnego czyszczenia za to nagrzewa się w miarę szybko jak na diesla. Wkurza trochę parowanie szyb na które pomaga tylko klimatyzacja nawet jeżeli jest ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak to kombi
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
spodziewałem się więcej po samochodzie za 110 tyś.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
od początku trudno otwiera się schowek centralny, podłokietnik się nie chce się domknąć
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ciągle trzeba dolewać olej, raz spadł wąż turbiny, wymieniłem już 5 (!) żarówek postojowych,
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 126KM 93kW
[l/100km]