Ok. Brak 6 biegu nieco dokucza w trasie i autostradzie
4,0
Układ jezdny
Bez zatrzeżeń. 175 tys i wszytskie elementy oryginalne.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Niektórym może być trudno odnlaeźć włąsciwą pozycję za kierownaicą (cieprnie prawa noga
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok. Porblemy z klimattzacją (nawracający nieprzyjmeny zapach - podobno ten typ tak ma)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h trochę głośny silnik, brak 6 biegu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto w zasadzie bezawaryjne. Przeglądy w ASO w rozsądnych cenach. Zamienniki, i możliwość naprawa poza ASO
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiełm 4 latka za 50 tys.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie brak. Tłoczek prawego koła (300 zł)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 120 tys. padł katalizator (regeneracja 1300 zł), przy 150 alternator (regenracja ok 500 zł). Przy 170 tys. sprzęgło (valeo 1700 zł). Jeżdżę od 62 tys.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VVT-i 147KM 108kW
[l/100km]