Auto w przedziale 2000-3000obr./min. jedzie troche ospale ale za to ekonomicznie. Powyżej wyraźnie czuć przyrost mocy ale co za tym idzie rośnie spalnie. Ogólnie silnik super.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfortowy ale nie za miękki.
Komfort
4,0
Widoczność
Boczne lusterka zapewniają duże pole widzenia. Do tyłu też jest w miare OK.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką dużo schowków wygodny podłokietnik z 2 schowkami.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima chłodzenie super ogrzewanie również.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotel kierowcy zapewnia wygodna pozycje za kierownicą. ogólnie kabina przestronna i wygodna.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszona kabina. komfort jazdy również na wysokim poziomie. Polecam.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżąc w trasy spaliła mi średnio 7.4 l/100km. Byłem tym zaskoczony gdyż w mieście nie spada poniżej 9.5. W trasie trzeba trzymac poniżej 3000obr./min. i wtedy to auto jedzie na ubogiej mieszance i pali niewiele. Tym włsnie różni się 2.0 (bezpośredni wtrysk benzyny) od 1.8 i 1.6.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VVT-i 147KM 108kW
[l/100km]